Internet lever igen

Inte haft internet på mer än en vecka nu eftersom jag har haft talangen att ta sönder min internetsticka. Men så äntligen igår fick jag en ny och nu ska jag verkligen vara försiktig om den här...inte lika mycket sol ute som sist när hag skrev,utan mer snön(!) nu,inte klokt måste jag säga. Just nu har jag två reparatörer här som ska försöka lösa det faktum att jag bara får varmt vatten i mitt badrum så man kan duscha normalt igen. Helgen har varit toppen verkligen,hade ett härlig valborgsfirande i stan hemma hos Sofias syster där vi grillade och sen vidare på förfest och sedan utgång. Det var värt att vara dörö dagen efter då vi hade inventering sju på morognen på jobbet...fick ca en timmes sömn. Men va sjutton,sova kan man gör någon annan gång!

Helgen innan gjorde jag och Tiffany Uppsala tillsammans med min syssling Anna och vi hade det riktigt kul! Dagen efter fick vi leta påskägg och äta god påskmat. Igår fyllde Linnea år så var där och firade ett tag,men mådde inte toppen så fick åka hem, dricka te och vila. Nu är det väl dags att leta fram vinterjackan igen?

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0