Äntligen

Uppe och äter frukost. Idag ska jag äntligen ta tag i mina händer som har varit en pain in the ass den här vintern,så nu hoppas jag verkligen på att få en dundersalva som ska göra dem som de var i somras. Vaknade med ont i halsen,men det verkar redan ha släppt så kanske tränar lite sen också.Jag och Tiffany har skypedate med Ulrika och Malin klockan två och sens ka jag jobba. Det är alltid lite småsegt att gå till jobbet när man inte varit där på några dagar kan jag tycka. Igår fikade jag och Tiffany på espressohouse (den mysigaste av dem) och sen fyndade jag faktiskt ett par svarta jeans. Var sjukt mycket folk i stan (hade glömt att människor har sportlov,suck!) så på vägen hem åkte jag förbi kista och provade och hittade ett par riktigt bra par svarta jeans. Himla nöjd är jag! Nu ska jag dra upp persiennen,hoppas på sol....!

With Love

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Haha hoppas på sol kan man ju alltid göra!

2011-03-01 @ 10:32:34
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0