Grått men färgglatt

Snacka om att jag har sovit lite och oroligt inatt,vilket i och för sig hade sina anledningar. Jag är inte trött än av någon konstig anledning,men det slår väl till fram på eftermiddagen. Trots det gråa vädret känner jag mig pepp idag,redan varit på matten och sedan vid universitetet för att lämna in lite fler böcker.
Resten av dagen består av träning, lite kulturella nöjen med min mamma och moster som är här för dagen och äntligen få skypa med Mallan och Ullis,gud vad vi har att prata om. Har verkligen lust att åka till ikea och fixa lite smågrejer som skulle behövas till lägenheten men det får bli någon annandag,kanske fram till helgen. Nu kom posten,tjing!
With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0