Trasiga kläder

Gud vilket fint väder det är idag! Kanke lite för kallt,men annars skulle det nästan kunna kännas som vår. Tvätt hela morgonen och snart ska jag åka och beställa en tårta till mig själv,lika bra då kan det liksom inte bli fel. Problem dock med vad jag ska ha på mig,men har hittat en "gammal" klänning här hemma som jag inte använt på jättelänge då den varit trasig, ska lämna in den hade jag tänkt. En annan klänning håller även på att sys upp,så någon av dessa två blir det nog.

I måndags skulle jag ju lämna in min päls eftersom den verkligen håller på att gå i bitar. Men eftersom det skulle kosta ungefär 2000 kronor att laga den så la jag det på is ett tag. Känner nog att jag hellre köper en ny än att laga min gamla för den summa. På schemat för restan av veckan står det jobb,drink med Fanny innan hon drar till New York imorgon, pyssel tills på fredag och sen fylla 21!

Birtdaycake?
With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0