satcdrog

Lyckad kväll igår hos Fanny,hade väldigt roligt! Dock tråkigt att Tiffany inte kom,då hon hade blivit sjuk. Blä för sjuk. Nu sitter jag och lyssnar på hög musik och funderar på sängen. Imorgon är jag ledig! Så underbart skönt måste jag säga. Visst jag har jobbat hele helgen,men ledig på en måndag känns alltid underbart. Har dock en del ärenden att göra,så som att lämna in pälsen som håller på att ramla ihop,gå på intervju och så vidare. Just det pappa fyller ju år också,snäll dotter som höll på att glömma det! Han frågade nämligen mig igår om jag skulle komma förbi på måndag och jag svarade med att säga att jag inte riktigt visste hur måndagen såg ut. Skäms på mig!

Lite satc och sen en ordentlig dos sömn.
Behöver sol
With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0