Helgsummering

Måndag morgon,eller kanske mer förmiddag. Sovit och sovit,men känner mig fortfarande trött. Inte klokt. Ska äta lunch med pappa idag och sen blir det träning och allän lugn dag. Ska inte jobba vad jag vet nu i alla fall. Haft en härlig helg som började med att jag och Tiffany köpte flygbiljetter till Shanghai i sommar. Känns lite overklligt med hur kul som helst! Det firade vi med en ordentlig utgång,så i lördags var vi ganska så sega. På kvällen blev det tjugoårsfest men blev dock tidig hemgång.

Igår var jag på söndagsmiddag hos mamma och pappa,blev hämtmat,trissskrapande (utan vinst...) och sen lite film. Nu ska jag vakna till och sedan göra mig i ordning,ska vara i stan om en timme.

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0