Valet 2010

Kom precis hem från innebandyn,som inte blev någon innebandy. Idag var vi två stycken som var redo att spela,så det var bara att åka hem igen,lite segt faktiskt. Idag har jag försökt skriva och skriva,har en uppsats till på fredag så lite att stå i. Eftersom jag kom hem lite tidigare nu,tänkte jag uppdatera mig lite mer om valet nu och kolla på debatten på fyran. Kan vara bra att ha lite koll,när det är svårt att veta vad man faktiskt ska rösta på.

Hörde på radion idag att en hel del väljer vilka de ska rösta på nu veckan innan valet. En tiodel av alla som röstar,väljer på valdagen. Inte konstigt att de gör så mycket reklam för sig nu innan söndag. Kan dock tycka att trovärdigheten i det de säger nu inte känns så stark.  

Dagens bästa: blev himla glad av fikan med Tiffany,och fick en schtekig diskhandduk till mitt kök,tack! Tydligen var mina äckliga,haha.

With Love


 Schnygg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0