Trötter

Trötter. Nyss sovit en timme och nu är det dags att komma igång med lite skrivande. Fortfarande trött från helgen,utgången på fredagenoch personalfesten på lördag så sveper kaffekopparna här. Haft sista seminariet på kursen idag och efter jag slutade åt jag lunch med pappa vid hans jobb. Nu har jag inga seminrium/föreläsningar förrän på torsdag,men däremot en liten tenta att skriva ihop.

Igår kväll såg jag och Tiffany Shutter Island,och den var verkligen bra i början...vet inte om vi var för trötta med slutet var ganska oförväntat och jag kunde inte hänga med. Känns antigen som jag får se den igen eller att någon får förklara vad sjutton som hände.



With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0