The City

Även om jag tycker det är kul att ha mycket att göra men ibland kan det bli en smula för mycket. Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen,ångrar att jag tog en så tidig tid men har svårt att se hur jag ska hinna sen. Har lust att slökolla på någon kul och meningslös serie som The City 2 men hur jag än försöker så hittar jag inte några avsnitt, så började kolla om på satc filmen bara för att tänka på något annat är min uppsats. Idag hitta jag ett väldigt bra ställe att plugga på,men tänker inte avslöja var,ska hålla det för mig själv.

Oh ser fram emot imorgon,ska skypa med Malin och Ulrika som jag inte pratat med sen de åkte till Shanghai! 
 



With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0