Stackars mage

Sitter på ännu ett fik,och skriver på de sista raderna av i alla fall denna hemtenta. Min mage är helt förstörd efter alla koppar kaffe jag hällt i mig under den här veckan. Man märker att det börjar bli kväll eftersom alla pratglada kvällsfikare börjar droppa in. Nu ska jag skriva ut den här blaskan och läsa igenom den en gång till,har i alla fall till klockan 12 imorgon på mig så kan ju sitta uppe hela natten om det vore så...

En sak som jag kan tycka är stressframkallande är att den nya kursen redan har börjat, innan vi ens egentligen har avslutat den här. Nästa kurs är i alla fall Svensk Politik och förhoppningsvis ska det bli både intressant och lärorikt. Ikväll har jag lust att dra till Casablanca och hyra Psycho,men inte själv för då lär jag väl kissa på mig. Känns inte riktigt värt det.

With Love


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Dålig uppdatering här ;) Haha xP <3

2010-10-04 @ 10:16:38
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0