Powernap

Efter en powernap och en rejäl kopp kaffe börjar jag piggna till igen. Sitter och gör ingenting,känner att jag behöver det nu innan jag ska till jobbet. Igår hade jag en riktigt effektivdag,tandläkare,skola,lunch med Tiffany och en i hennes klass som heter Åsa, sen var det bara hem och skriva klart uppsatsen. Blev klar lagom till att jag skulle prata med Ullisa och Mallan. Däremot hade jag helt glömt bort att min dator fortfarande är hos verkstaden och det innebar att jag inte rktigt kunde skypa. De fick prata och jag skrev,haha,var ganska kul ändå men jag hoppas verkligen att jag får min dator snart. Den har nämligen varit inlämnad tre veckor nu...nu ska jag frotsätta med ingenting ett tag till.


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0