Koppar kaffe

Två koppar kaffe och en omelett senare och jag har vaknat till. Var uppe med tuppen (för att vara en lördag) och tvättade, så nu ska jag ägna mig åt ingenting en stund. Måste dock försöka hitta något att ha på mig ikväll, då det blir personalfest på Hamburger börs för att se Joe Labero. Vill inte vara för uppklädd och inte för nerklädd,det enda jag vet är att det får bli något som jag har i garderoben för jag orkar inte leta efter något nytt.

Nu ska jag fortsätta med ingenting det vill säga kaffe och satc,lovely.




The Magic Insider

With Love



Kommentarer
Postat av: Jimmy

Magic it is :D haha <3

2010-09-26 @ 22:27:01
URL: http://jimmya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0