Kaffe och radio

Igår var det verkligen full rulle. Hade skola på förmiddagen,en mycket givande kurs i akademiskt skrivande och sen jobbade jag 15-2130. Inte mitt favoritpass direkt,halva dagen och hela kvällen går åt. Nu sitter jag och äter en lite sen frukost,med tanke på att jag ska möta Tiffany och äta lunch vid tolv. Idag är jag ledig fram till fyra då jag ska åka till jobbet igen.

Man känner verkligen att det börjar bli höst nu,det är liksom så där kyligt så man behöver en halsduk och knäppa jackan. Visst är det lite trist med hösten och att det blir kallare. Men hösten är verkligen en vacker årstid och jag tycker det är ganska härligt att den är här ändå.




With Love

Kommentarer
Postat av: ulrika

Oh låter härligt med halsduk!!

Här är det varmare och fuktigare än någonsin! :( Har fina kort på skrivbordet i ramar nu :)



KRAM

2010-09-02 @ 20:17:56
Postat av: Malin

Haha jag tänkte precis kommentera något liknande! Låter mysigt med halsduk! Jag längtar jättemycket till vintern och juuul! :D

kram kram!

2010-09-03 @ 08:09:58
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Luslouise

Haha aa gud kan tänka mig att det är jättevarmt,tänker bara på hur det var när vi var där,puh! Här börjar det verkligen bli höst nu :) :(



<3



2010-09-06 @ 23:39:56
URL: http://luslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0