God natt

Ohh äntligen är dagen slut. Gud vad deprimerande det där lät,men känner lite så idag. Hade en föreläsnng om demokrati med en lite halvtorr men än dock intressant föreläsare. Sen var det bara att pinna iväg och inhandla den resterande kurslitteratyren som jag inte fått tag i på biblioteket. Den notan landade på över tusen riksdaler,kändes lite sisådär,men är ju dessvärre tvungen att ha böckerna.


Jobbade under kvällen,och jag var allt annat än sugen på att jobbd idag men det gick fort och är ganska så kul när man väl är där. Nu har jag landat hos mamma och pappa. Andra dagen i rad nu,igår blev det söndagsmiddag här. Imorogn ska jag få en ny dörr,och kände inte att jag ville bli väckt av att de skulle dra bort den gamla dörren så låter dem jobba i lugn och ro. Ganska skönt att vara här emellanåt,äta middag och bara ta det lugnt.


Imorgon blir det fullt program igen,skola,sushilunch med Vivian och sen ska jag våga mig på innebandy igen framåt kvällen. Ska bli himla kul,men jag undrar hur konditionen ser ut efter några års innebandyuppehåll. Nu ska jag "godnatt läsa" lite kurslittertaur.


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0