Ettans buss

Kom just på mig själv med att sitta och lyssna på en jullåt. Även om jag gillar julen och julsånger så kan faktiskt även jag vara beredd om att hålla med om att det är en aning tidigt. Trivdes ganska bra med regnet förut, eftersom jag ändå behöver vara inne och skriva. Nu skiner solen och allt man vill göra är att gå ut och ta en promenad för att samla lite energi. Men det är ganska dumt att sluta skriva när man väl kommit igång,man vet aldrig när man får flyt igen.

En parallell bara, är att 1:ans buss inte är mycket att lita på. Den kommer när den kommer helt enkelt. När jag skulle till skolan idag,var det en kvart (!) tills bussen skulle gå,och där är det ändå rusningstrafik. Den kom inte heller efter en kvart utan efter ca 20 minuter kom det istället fyra bussar på rad. Väldigt bra.


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0