Ajajaj

Gud jag har ont överallt! Vet inte om det är någon slags försenad träningvärk som har kickat in men ont i ben och rygg har jag i alla fall. Vill bara lägga mig på spikmattan och sova,men har fortfarande (!) sidor kvar att läsa så lika bra att börja med dem. Glömde säga att jag fick tag i mina ultimata höstskor igår! Passar till allt och är hur sköna som helst,jag blev himla nöjd även om jag fick åka enda till Sollentuna (och åkte fel) för att köpa dem. Imorgon är det fredag,hur skönt är inte det?! När jag slutat imorgon ska jag inte göra något vettigt allt har jag bestämt mig för,om inte tvättstugan är ledig...hehe. 



Happy Sigge!

With Love

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Våran lovely Sigge! Bra att han vilar upp sig inför helgen xP

2010-09-09 @ 22:10:02
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/
Postat av: Louise

Aaa han har taggat järnet,och så fick hans inte ens vara med och festa haha :P stackars Sigge!

2010-09-11 @ 12:44:29
URL: http://luslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0