Men vad sjutton då

Det här är ett skämt,har letat och letat,klagat och klagat över att jag inte har den där himla boken "Den svenska politken",så igår hittar jag den helt plötsligt för ett rimligt pris på kurslitteratur.se,köpt och kunde äntligen andas ut av lättnad. Vad får jag idag då? Jo ett sms från stadsbiblioteket att jag "nu kan hämta ut din reservation på den svenska politiken". En kvart senare ringer Tiffany (som även hon ska ha denna bok) och säger att hon fått två sms om att den kommit in. Så helt plötsligt har vi FYRA böcker,dock är alla fel upplaga för Tiffany,så jäkla surt.

Nu ska jag äta nykokad linssoppa perfekt till en massa matlådor och sen dra iväg och hämta böcker,och plugga. Verkligen trist väder ut idag,vill bara vara inne och kolla på bra filmer. 

Ps.Blev superglad när jag springandes lyckades komma i tid imorse,för att sedan få reda på att föreläsningen var inställd på grund av dubbelbokning. Toppen toppen. Ds.

With Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0