Tentanattplugg

Ooh vad klockan är mycket! Tycker dagarna har alldeles för få timmat nuförtiden. Koffeinhalten i min kropp är alldeles för hög,och jag försöker förstå vad som står i böckerna. Den här veckan har känns ganska lång av någon anledning,kanske för att det känns som varje ledig stund jag har,det vill säga då jag inte sover eller äter borde ägnas åt tentaplugg. Något jag fortfarande är lite ovan med. Well,it grows on me. Idag var jag på lägenhetsvisning också,men kan inte bestämma mig för vad jag tyckte om den. Den var ganska mysig (om man bortser från den grbbiga stilen den hade nu) och jag vill ju verkligen ha en lägenhet. Har till imorgon på mig att bestämma mig,svårt.

Imorgon blir väl annars ungefär som idag,förhpppningsvis llite mer effektiv på dagen och lite mindre nattsudd bara. Vill hitta en pälsjacka också,helt politiskt inkorrekt och kanske inte alltid supersnyggt med en tjock päls, men tänk vad skönt att inte frysa sen när det blir typ 10 minus?


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0