Söndagskväll

Och så var man helt plötsligt hemma igen. Skulle ljuga om jag sa att det inte kändes konstigt,men det känns ändå ganska bra. Tiffany har hjälpt mig himlans mycket den här helgen,har varit hur bra som helst. Vet inte hur lång tid det skulle ha tagit att städa idag annars,vi höll nämligen på i säkert fem timmar (med pizzappaus). Är ganska så trött nu,så har inte riktigt kommit igång med uppackningen än...hatar egentligen när det är rörgigt med en massa grejer omkring mig men idag får det bli så. Kan inte göra allt på samma gång dessvärre.

Sitter och kollar på Stepmom just nu,har inte sett den förut. Men även om den verkar ganska tragisk så är den väldigt bra. Imorgon är jag ledig från skola och jobb,ska åka till Gärdet och skruva ihop en knasig hylla utan instruktioner. Sen får jag se vad jag hittar på,men eftersom jag har tenta på lördag(!) så lutar det väldigt mycket åt pluggande.


   

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0