Måndag

Måndag gott folk!

Och vilken härlig måndag sen,i alla fall vädret. Jag själv har börjat missbruka ipren,läkerol och kaffe,det två försnämnda för att förebygga en konstig förkylning som inte ger sig. Kaffet är mest för att jag ska hålla mig uppe när jag ska läsa...

Igår var jag på 3D bio med Vivian. Vi såg "Dumma mej", en animerad film från 7 år,vilket gjorde oss till de äldsta i hela salongen som inte var där med något barn. Men den var himla kul,haha,se den tycker jag! Middag förtärdes hos mami och papi,åt en ordentlig grekisk middag. Åt så mycket att jag var tvungen att sova en timme efter maten,klart värt det.

 Nu ska jag ut i höstsolen,känns lite som borde passa på när den äntligen är framme.

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0