Härliga sovmorgon

Nästan tio timmars sömn senare, och jag känner mig äntligen utvilad. Verkligen varit full rulle hela helgen. I fredags blev det skola,jobb,ikeasnickrande och en spontan utgång. Lördagen fylldes med jobb och sedan välbehövlig sömn innan Axwell på münchenbryggeriet med Tiffany. Var skön stämning,alla var så pepp och jag hade riktigt kul! Igår var det jobb igen och sen blev det lite middag hos mamma och pappa, för att sedan åka hem och däcka i sängen direkt.

Känns väldigt skönt att jag inte börjar skolan förrän ett idag, även om jag föredrar att gå i skolan på förmidddagen. Men idag behöve jeg verkligen den här sovmorgonen. Idag hoppas jag att mina kläder från nelly kommer, har äntligen köpt mig ett par svarta chinos och jag hoppas verkligen att de sitter bra. Alltid lite småstruligt att skicka tillbaka grejer. Nu ska jag forts'tta kolla på Efter Tio och bara ta det piano.




With Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0