En sak i taget

Och helt plötsligt är det onsdag! Jag är ledig idag,men har ändå en del att pyssla med. Känns som hela veckan är fylld med den massa saker som jag måste göra. Ikväll kan jag inte sova hemma för de ska hålla på med avloppen halv åtta imorgon,och känner jag mig själv rätt är jag med stor sannolikhet inte vaken då. Nu är det på riktigt i alla fall,att jag ska flytta hem igen. David kommer hem den 28:e och jag ska flytta ut i helgen. Får ingen post hit längre utan såg att allt har börjat komma hem igen...lite trist är det allt,men det finns lite fördelar med att bo hemma. Maten,tvätten och hyran,förhoppningsvis!

Idag ska jag förbereda för morgondagens grupparbete,samt förbereda för seminariet som vi också har imorgon. Ska eventuellt försöka hinna med ikea idag också,vore bra för måste köpa ett par grejer. Sicken tur att jag varken har skola eller jobb idag.


With Love

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj trist att flytta ut!! Det var med kort varsel...men som du säger mat,tvått, hyra!! :D

men du! såg den här bilden på blogg.se's första sida:

http://mammafinni.blogg.se/2010/october/hostvader.html

påminner mig om en viss bild HAHA! (första bilden)

2010-10-21 @ 10:24:57
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0