Måndagsledig

Så var det måndag igen,dock en ledig måndag för min del. Känns skönt när man får en extra helgdag. Helgen känns svår att sammanfatta varit en väldigt bland helg. I fredags provade jag och Tiffany på bodybalance på Sats. Det är en kombination av pilates, taichi och yoga. Man blev inte direkt svettig eller utmattad efteråt,men träningsvärken har suttit i hela helgen... Igår var en jätteskön söndag. Dagen inleddes med en stor frukost med nybakat bröd,ägg,kaffe och massa gott pålägg Jag och pappa promenerade till kyrkogården eftersom jag inte hann dit i lördags då jag jobbade. Jag gjorde misstaget att inte ta någon mössa,helt plötsligt har det blivit vinterkallt!

På vägen hem köpte vi med oss fika,och kvällen fylldes med plugg, Bridget Jones och sushimiddag. Jag har nyss läst ut en bok om Kvotering och ska snart hugga in på nästa text som vi har tills imorgon. Ska nog ut på stan och kika efter ett par nya träningsbyxor,som jag är i stort behov av. Dags för en dusch!
With Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0