Ingen onödig stress

Så var det redan kväll och onsdag om några minuter. Lyckades somna nu på kvällen så kan inte direkt säga att jag är så där jättetrött nu. Dagen börjades med träning,var nere och skulle träna igår men varenda maskin (verkar otroligt jag vet,men sant) var upptagen, så jag kasta in handduken och gick hem igen. Så blev träning idag istället, och man skulle alltid börja dagen så.
Sen har det varit seminarium med presentation och fortsätta med nästa grupparbete som ska presenteras på torsdag. En del att stå i nu, med läsning, grupparbete och annat därtill. Men en sak i taget, har jag lärt mig nu, och man hinner tro det eller ej mer saker när man inte lägger massa energi på att stressa upp sig. Värt att tänka på!
My absolute favorite book right now...

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0