Beslut

Precis varit och tränat och sitter och äter en halvsen lunch. Igår var det en riktig segosöndag efter lördagens utgång. I lördags började vi på treat och åt sedan en av de godaste pizzorna jag ätit på Ciao Ciao vid Odenplan. Kändes av någon anledning mycket fräschare än de man brukar köpa på "kvarterspizzerian". Kvällen avslutades på Strand,Hornstull, aldrig varit där förut men blev ändå glatt överraskad. Musiken var väl inte helt i min smak men hade himla kul ändå!

Igår blev det jobb några timmar på eftermiddagen. Sen kom Tiffany förbi och vi såg på "Youth in revolt", jag höll på att somna hundra gånger för att jag var så trött,så Tiffany fick putta till mig hela tiden. Ja, och filmen vad ska man säga,den var inte dålig med den var väl ändå lite speciell...Idag är jag helledig från jobb och skola,så jag ska se om jag lyckas få tag i några böcker till nästa kurs,vissa verkar nämligen inte ens finnas på akademibokhandeln! Har frivilligt anmält mig att göra middag ikväll,så ska klura ut något riktigt gott att göra. Skönt med en ledig dag,love it!

With Love



Ps. Har även en viktig sak att ta ställning till innan imorgon förmiddag,får se vad det blir av den saken. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0