Smhi-svensk sommar

Man märker att sommaren är här när man måste kolla smhi kvällen innan för att kunna planer dagen,haha. Kollade precis in smhi's hemsida nu och har de rätt ska det bli sol och 20 graders värme även imorgon och på fredag,så nedrans skönt! Eftersom jag inte börjar förrän halv fyra kanske jag hinner få lite sol på mig också. Igår låg jag och Tiffany och det var minst sagt skönt. Däremot så hade jag ingen solkräm så var ganska rosa efteråt,vilket var mindre bra. Kvällen fortsatte med grillning i Vanadisparken där vi mötte upp Malin. Hon hade fått med sig 100 kg bröd från syster Saras bageri. Vilken lycka! Fick med mig lite hem också,så har både bröd och bullar ett tag framöver.

   
Innan           

 Ehh,efter! Använd solkräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0