Kristi himmelfärd

Röd dag idag vilket innebär att allt i princip är öppet,bara lite kortare än vanligt. Tänk om vi hade haft "riktiga" röda dagar som förr,hade variit ganska avslappnade på något vis. Allt stängt så man var tvungen till att ta det lugnt. Vid frukosten blev jag inspirerad av två hurtiga grannar mittemot som städade som sjutton. Dessvärre är min dammsugare trasig och inlämnade så fick svabba golvet så gott det gick. Så nu har även jag det rent och fint! Ska strax åka in till stan och möta upp Jimmy för lite lunch. Hoppas även på att Malin hör av sig så vi hinner ses och ta en fika i alla fall,var länge sen! Ikväll ska jag ä n t l i g e n se Avatar i 3D med Tiffany. Vi är antagligen sist i hela världen med att se den,men vi får i alla fall se den,tjoho! Ska tvinga henna att dela en hollywood meny med mig hehe,är man på bio så är man. 

Over and Out


 Igår var det sol,och idag är det grått igen. Typiskt när alla är lediga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0