Barista?

Jag är vaken men Jimmy sover som en liten stock,ser ganska skönt ut men jag har bestämt mig för att inte somna om. Har precis beställt biljetter till Håkan i november (!) till mig och Tiffany,och det vr en nedrans tur att jag var uppe i tid för nu är de nämligen slut på ståplats. Jag sitter nu och filar på mitt CV samt kollar in olika baristautbildningar. Jag börjar bli lite lätt frustrerad av att inte lära mig något nytt,och en baristautbildning vore verkligen bra att ha,för mig som är en sådan kaffedrickare hehe. Dock så är den om två dagar,ska man våga anmäla sig?  Ska klippa mig och sedan jobba! Nu ska jag upp och äta frukost.

Over and Out


Lära mig göra en sådan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0