Vill ha vår

Helgen bestod till mesta del av jobb för min del,ska jobba i eftermiddag också men imorgon är jag nästan helt ledig. Då börjar jag nämligen läsa matematik c. Lite nervös är jag,med tanke på att matte inte riktigt är mitt starkaste ämne. Skönt att solen skiner idag i alla fall. Trodde nästan jag skulle börja grina när snön öste ner igår. Vill ha vår nu! Ska strax åka in till stan och möta Ulrika,hon trodde inte jag skulle palla ses halv elva (ja,jag kanske sover lite väl länge ibland) men hon ska allt få se! Längtar till torsdag för då blir det Paris.



Tagen av mig-lite cool är den allt


Kommentarer
Postat av: ulrika

men sen du var (;

2010-03-22 @ 15:44:35
Postat av: Louise

Haha men tyst...! ;)

2010-03-22 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0