Tänk tänk

Efter en stund på spikmattan känner jag mig ganska redo för att gå och lägga mig,men lär bli uppe ett tag till och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon. För jag ska upp tidigt och jobba och sen direkt iväg till stan för att fira Ullis. Vad vi ska göra är det dock ingen som vet än,förutom Ulrika så det ska bli riktigt spännade! Men finklädd ska man vara så det är vad jag pysslar med just nu. Idag har jag köpt hemlisar i stan och ätit lunch med Jimmy. Vi åt en jättegod kalvfärsbiff med rosmarinsky,helt underbar,uppe i kulturhuset. Började en timme tidigare på jobbet idag men hann med det jag skulle ändå så det var perfekt. Nu ska jag öppna garderoben och inspireras!

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0