Solidaritet

Oh fy sjutton! Idag är jag riktigt seg faktiskt. Jag och Tiffany fick ett litet ryck igår och gick till Solidaritet eftersom de hade något event där på torsdagar,så idag mår man ungefär som man förtjänar även om jag tyckte det var ganska lugnt. Har väl blivit gammal. Dagens plan är att städa mitt rum,behöver rensa ut,plocka undan,dammsuga o.s.v. Det är inte ofta jag verkligen känner att jag måste städa,men nu göra jag det. På tisdag börjar matematik c kursen så jag måste beställa hem lite rolig kurslitteratur till den,samt hitta en miniräknare. Känns i alla fall bra att jag äntligen läser den så jag har lite fler valmöjligheter vad det gäller senare utbildning. Nu ska jag sätt igång med rummet,eller kolla på vänner...

tulips by Tjerk.Aeiouy.
Eftersom det är så fruktansvärt grått ute idag,så ger jag er en färgexplosion- Wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0