Magiskt

Ooh vilken helg. Den här helgen har verkligen varit helt toppen. Jag jobbade visserligen hela helgen men kändes som jag han med mycket mer än bara det. Igår firade vi Ulrika och det var verkligen sjukt lyckat. Ulrika hade en liten suprise för alla,vilket var att vi skulle spela in en låt på skiva! Hur ofta får man göra något sånt? Vi sjöng för glatta livet och åkte sedan vidare bort till skrapan där det högst upp ligger en helt underbar, bar. Har man inte varit där han man verkligen missat något. Utsikten är helt oslagbar och eftersom det var klart väder igår fick vi även se solnedgången. Magiskt! Vidare för buffé hos värden själv,och sen in till stan för utgång. Hur bra och kul som helst! Tack Ulrika för en fantastisk kväll. Eftersom jag sov där fick jag även en riktig söndagsfrukost,mae macchiato,baguette och nypressad juice. Snacka om att jag är redo för en ny vecka.

Sleep tight


Bilden snodde jag av Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0