Hotshot

Härlig vecka!
Idag är det helt underbart väder verkligen och jag ska snart gå ut. Köpte en ny berlock när jag var med Ulrika i måndags och igår blev det ett par nya jeans när jag var med Jimmy i Täby centrum (chock!). När jag hittar ett par snygga jeans måste jag köpa dem på en gång,eftersom det sällan hände. Brukar aldrig orka åka så långt eftersom allt finns i stan men ställde upp lite för Jimmy som då sen hade nära hem. Igår kväll visste jag inte vad jag skulle hitta på,så fick ryck och åkte och hälsade på Tiffany på puben i konradsberg. Vi smet sedan därifrån till retro. Där testade vi hotshots och drack öl,vi körde lillördag igår helt enkelt. Kan vara skönt att göra sådana saker på vardagar ibland,båda hade ändå sovmorgon idag.  


Hotshot-en ny favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0