Helgresumé

Oh vilken härlig helg,älskar när det är full rulle. I fredags blev det inflyttningfest hos David med Tiffany. Man blev verkligen sugen på att flytta hemifrån själv när man såg en så bra etta. I lördags tog jag och min syster tåget till Uppsala för att hälsa på sysslingarna samt vår kusin som var där från Värmland. Himla roligt eftersom det säkert var ett halvår sen vi träffade honom sist. De hade beställt catering från en fiskrestaurang eftersom det var andra middagsgäster också. Älskar lax!  Söndagen var lugn och skön,vi såg" Anchor man",kul och lättsam film med många kända skådisar. Igår var Tiffany här och vi kollade som galningar på nätete efter en sak vi ska göra nästa helg,hoppas hoppas vi hittar något bra! Vilken liten resumé det blev,nu ska jag ta mig en kopp kaffe.

Over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0