Friday for the wiin

Snön smälter,fy sjutton vad skönt,nu får det banne mig inte komma mer. Har haft en rätt kul dag på jobbet,tiden gick fort och jag hade inga jobbiga kunder. Fick även schemat över påsken och det passar mig helt perfekt. Planerna för ikväll är princip helt öppna,men det lutar åt inflyttningsfest/födelsedagsfest i Davids nya etta! Skulle vara kul att se hur de se ut,och träffa lite trevligt folk. Då är bara nästa fråga,vad sjutton ska man sätta på sig? Vilka onödiga "problem" man har ibland,hehe. Ska ut och hitta något att ta med mig till att börja med.



Love den här klänningen (dock konstig bild) - mer får nog bli något annat ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0