Berns salonger

Skönt att få sova ut,igen haha tror aldrig jag blir tillräckligt pigg för att gå upp åtta om jag inte måste. Konserten igår var himla bra verkligen! Lite kort dock,men blir nog lätt så när man bara släppt en platta. Efter konserten var vi kvar på berns och kollde in deras dansgolv. De var inte direkt vår musiksmak kände vi så vi gick vidare på en promenad i stan och sen hem. Idag har jag inte så mycket planer mer än att jag ska jobba några timmar,men inte förrän ikväll dock...känner att jag har börjat tröttna en smula på mitt jobb och borde börja leta efter något nytt. Men var ska man börja? Äsch ska inte gräva ner mig i det nu,ska i alla fall börjar läsa Matte C snart.

         

Malin fick inte använda sig grymma systemkamera (eftersom det var en systemkamera...) så vi fick nöja oss med min digitala,rätt nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0