Behöver lite sömn

Klockan är halv ett och jag är fortfarande vaken,inte så förvånande i och för sig,brukar inte vara den som går och lägegr mig "i tid" (vad det nu innebär).

Helgen har varit minst sagt händelserik,och helt underbar. I fredags vad det 20-års fest för mig och Tiffany som vi efter mycket planerande och fixande fick ihop sjukt bra! Himla nöjd måste jag säga,hoppas alla som kom också var det haha. Lördagen var det flumm och film och film hos Ullis som hade ff,woho. I söndags orkade jag knaoot röra en fena,såg äntligen coco avant chanel och jag älsakde den filmen,var så himla härlig och sorglig och allt möjligt. Me like like! Imorgon skulle jag vilja åka och köpa en plånbok från acne som jag suktat efter,och eftersom jag är ledig kan jag hitta på nästan vad som helst. Himla härligt!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0