Vet inte

Jag lyckades göra spenatsoppa,heja mig! Nu har jag mat så jag klarar mig hela veckan i alla fall,hehe. Imorgon består dagen av sovmorgon,vet inte och sen jobb. Det där vet inte planerar jag att fylla u med något kul. Men det beror på vad det blir för väder,är det sol så lär det nu bli så att jag lägger mig på Gärdet och tar det piano. Min man har skaffat blogg (efter många månaders dissande av hela fenomenet) vilket är roligt eftersom jag tycker han skriver bra.

Funderar fortfarande alldeles för mycket,men hoppas i alla fall att jag ska kunna somna ikväll. Hjälper ju egentligen inte att bara att sitta och grubbla men det är ju ofta oundvikligt. Ser dessvärre inte fram emot nästa fredag,vilket är en av de saker jag grubblar på. Kommer kännas så obeskrivligt konstigt.


Btw:jimmya.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Din man

Du är ju alldeles för snäll:) Tack kära du! Du är inte så pjåkig själv kan man väl lugnt säga:D



Nästa fredag? :O

2010-06-10 @ 03:21:59
Postat av: Tiffany

Grubbla bara inte för mycket, finns här för dig som alltid älskling.

2010-06-10 @ 09:41:50
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0