Varför så många bönder?

Smart som jag är (eller väldigt tidsoptimistisk) så hade jag bokat tvättstugan 16 idag. Värt att nämna var att jag slutade 16 så vi skynda mig hem så att ingen skulle sno den. Väntar verkligen in i det sista med att tvätta,så nu var det verkligen kris! Medan kläderna blir rena sitter jag och funderar på vad jag ska göra ikväll. Eftersom det blåser storm och regnar ute så känns soffan och en god middag väldigt lockande.

På ettan på väg hem tyckte jag att jag såg ovantligt mycket "bönder",det var verkligen märkbart och olika dialekter susande i mina öron. Var riktigt lost ett tag. När jag sen kom på vilka som är i stan,jo Kiss. Så stan är verkligen fylld med folk från hela landet med rockfrillor och kisströjor. Coolt!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0