Störst av allt är kärleken

Precis varit och handlat lite som jag skulle ha med mig till midsommarafton till mamma och pappa. Handlade nästan två kilo potatis,tre burkar sill och sen lite nudlar (dock ej till midsommarafton) för summan av 18:50 svenska kronor. Måtte nästan vara rekordbilligt! Man blir alltid så glad när man lyckas handla billigt. Var verkligen underbart varmt ute och hoppas det är lika fint väder imorgon.

Känner att jag redan nu hunnit med en hel del,som jag sagt förut så älskar jag att vara effektiv. Lika bra att fortsätta fixa och jobba när man väl har börjat och det flyter på bra. Jag längtar tills ikväll då jag ska åka till min Jimmy. Saknar honom fast än det bara är några dagar sen vi sågs. Han har fått mig att inse så mycket. Det tackar jag honoom innerligt för.

Som Prins Daniel så vackert sa till Kronprinsessan Victoria:
"Störst av allt är kärleken,jag älskar dig så"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0