Korvöre

Idag har jag inte gjort av med ett enda korvöre. Det händer inte ofta ska jag säga. Alltid köper man ju något,men idag har jag inte köpt en enda grej (!) Jag jobbade både igår och idag,kanske inte världens roligaste dag att jobba på midsommarafton. Men när jag hade jobbat klart firade jag med mat och jordgubbstårta med familjen. Lugn och härlig midsommar! Idag planterade jag blommor på balkongen hos mamma och pappa. Sen kom Tiffny förbi. Vi planerade för peace and love och åt jordgubbstårta. Det kommer verkligen många bra artister,men de jag ser mest fram emot är Lily Allen,Kent,Shout Out Louds,Mando Diao och sen var det visst ungefär hundra till jag vill se.

Imorgon jobbar jag igen,men när jag slutar imorgon klockan fem så har jag semester tre veckor! Hur skönt som helst,ser verkligen fram emot att vara ledig. 

With Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0