Härliga grannar

Det är verkligen härligt när ens grannar ställer till med fest. Helst de allra bröligaste killarna och pipigaste tjejerna och jättegärna på en månadg till klockan fyra. NOT! Vem har fest på en måndag? Kom igen! Hade hundra tankar på att med bestämda steg gå och plinga på men kom inte riktigt iväg. Kände mig som en tvättäkta surkärring.

Resultatet av deras fest var att inte bara de sovit alldeles för länge idag,utan det har även jag. Hade ju tänkt hänga med Malin och Miriam till fotografiska men är inte hundra på att jag hinner nu innan jag börjar jobba. Typiskt. Ska dricka kaffe och klä på mig raskt och se vad klockan blir.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0