Festival

Mina blommor har återuppstått,hurra! Hoppas de klarar sig när jag är borta sen när jag är på Peace and Love bara. Jimmy har nämligen fått the big ansvaret att vattna dem när jag är borta så jag hoppas han kommer ihåg det nu. Dagen har spenderats hos Jimmy med fotboll,glass,shopping och fotboll igen. Vår tippning gick nästan in,om inte Slovakien hade gjort ett mål på straff sista sekunderna.

Imorgon är det dags för Tiffany och mig att fixa det sista inför festivalen och på onsdag åker vi. Vi ska handla stormkök,mat,dricka,solstolar och lite till. Sen ska vi bara försöka få med oss allt också. Ojsan det blev visst en del ändå. Men sen så, är vi redo att åka!

Hoppas verkligen på fint väder man vill ju helst slippa lervälling. Men måste säga att det ser ganska lovande ut för det är mest sol (och kanske ett par moln) när man kollar på smhi's prognos över Borlänge den här veckan. Tjoho!







Kommentarer
Postat av: Tiffany

Wooooho, taggad till max! :D <3

2010-06-28 @ 23:44:42
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/
Postat av: Louise

Tjooooho :D

2010-06-29 @ 00:47:05
URL: http://luslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0