Centralbadet

Idag har varit en underbar dag. Vaknade upp med min glada och inspirerande pojkvän. Vi åt frukost och tog det piano. Sen åkte jag till centralbadet,en present som jag fått av Tiffany och ännu inte utnyttjat. Det var jätteskönt. Jag solade på takterassen,badade och satt i bastun. Verkligen en bra present!

Nu har jag kommit hem och precis lagat mig lite middag. Inte så mycket kul på tv heller eftersom mitt och Jimmys VM-tips redan spuckit. Typ tredje dagen i rad,hehe. Sitter och funderar på hösten. Kanske låter trist eftersom det knappt varit sommar än,men just nu har jag ju bara lägenheten till den 28 oktober. Så jag måste nog tänka lite på hösten. Känner mig dock optimistisk,hoppas att jag kommer in på någon av de kurser som jag sökt. Kanske blir det Uppsala? Ska fundera vidare.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0