VM-final

"Nej ska det bli en sån där tråkig 0-0 match så spyr jag" sa precis pappa medan vi sitter och kollar på finalen,och jag håller med. Tråkigt när lagen egar och det inte blir några mål alls i full tid. Samt att jag och Jimmy har tippat 2-2 så ett par mål vore verkligen på sin plats. Pappas tippning på 1-1 ligger lite närmare till hands.

Verkligen en härlig sommarkväll. Gärdet såg nästan ut som ett mindre Sahara när jag åkte förbi med bussen. Kommit till mamma och pappa nu och har jag börjat packa inför Malmö imorgon. Fick bära hit allt i min fina vandrarryggsäck,man känner sig alltid lite sådär lagom muppig när man har på sig den.

Nej nu har doften av kaffe nått mina näsborrar. Så nu ska vi kolla klart på finalen och dricka kaffe som serveras med en skål jordgubbar och glass.

With Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0