Tuesday

Var nog lite väl optimistisk igår när jag bokade tvättid idag mellan 7-10. Tror ni jag tvättade något? Nixpix låg och sov istället såklart så nu får jag ta med mig lite grejer och tvätta hos Jimmy. Känner mig inte på topp idag,ont i både huvudet och halsen men förhoppningsvis går det över snart. Ska ner på stan och köpa ett par nya löparbyxor,sådana där tajta som liksom "knappt känns". De verkar så himla sköna. Har verkligen lust att gå på bio ikväll men eftersom min kära pojkvän gått och slagit i foten så han har brutit(?) en tå. Så tror jag att jag har svårt att få med honom på det ikväll.

Ska strax ladda upp lite semesterbilder också,känner att det har blivit alldeles för lite bilder på sistone fast än jag har en massa på lager.

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0