Tankar

Fortfarande vaken. Luften står verkligen helt stilla. Men jag ska inte klaga. Har saknat sommarvärmen hela den långa vintern så nu när den är här ska jag inte klaga. Men jag är bra nära.

Sitter och funderar på alla som åker iväg nu i höst. Helt plötsligt ska alla iväg,låter skönt tycker jag,komma iväg lite. Men ack vad jag kommer att sakna alla. Ulrika och Malin åker till Kina,Shanghai om lite drygt en månad(!) Alldeles för snart tycker jag. Anna åker iväg med Jonathan till Spanien och Marc ska till USA. Är säkert en drös till som ska iväg,men nog dessa jag kommer sakna mest.

Funderar även på mitt hår (väldigt djupt jag vet) om jag ska låta det vara så här nu eller om jag ska turn blonde igen. Är ganska så sugen på att bli blond igen,men då ska det göras på salong annars kommer det bli katastrof fult. Då ska det verkligen vara blont också (inte platina såklart) men ändå inte något fisigt halvting.

Sleep tight you guys


Blond igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0