Partajande

Vilken helg!
Varit en av de roligare helgerna på länge,och då har jag ändå jobbat varje dag. Blev partajande både i fredags och lördags. I fredags var jag på sommar med Tiffany och det var himla roligt,vi dansade mycket som vanligt. Kom hem halv fyra,och skulle upp halv åtta i lördags. OM jag var trött. Vaknade som ett yrväder av att Tiffany ringde och väckte mig. Tur det för annars hade jag nog kommit försent till jobbet.

Åt middag hos mamma och pappa och sen åkte jag till Mallan där vi drack rosé med fanta och (den nya) med schweppes. Jag tycker den senare är mycket godare,inte lika sliskigt. Vi skulle till sommar men regnade bara öste ner så vi var kvar hos Malin och partade på lite längre.

Igår var det äntligen sovmorgon och sen en sen frukost med Ullis,Malin och Anton innan jag skulle till jobbet igen. Fortfarande ganska så trött efter helgen,men haft så himla roligt att det är klart värt det!


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0