Malmö by day

Fick för mig att jag hade skrivit ett inlägg igår och lagt upp. Visst hade jag skrivit det men jag hade glömt att internet la av precis när jag var klar. Ungefär som när vi var i Kina när våra inlägg ständigt försvann. Vi har i alla fall kommit fram till Malmö nu. Igår mötte vi två smarta tjejer på stationen som trodde att de var i Småland som enligt dem skulle ligga nära Stockholm. Inte ett rätt där om man säger så.

Mamma kom precis tillbaka. Hon lyckades åka fel när vi skulle tillbaka till hotellet. Lite av en repris från förra året då vi var i Göteborg. Vi hade varit på Liseberg och skulle tillbaka till hotellet som låg vid tågstationen. Hon hamande på Hisingen(!) Det har hon blivit lite retad för sen dess.

Idag har jag shoppat. Varit sjukt shoppingsugen,för var enligt mig länge sen jag shoppade. Nya underkläder,halsband och en ögonfransböjare. Min tidigare ögonfransböjare böjde åt fel håll. I veckan ska jag även försöka hitta ett par helvita converse som jag velat köpa sedan mina förra gick sönder. Detta var kanske för sisådär två år sen. Nu är det kaffepaus,gud vad man äter när man är på semester!

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0