Inspirerad

Jag i ett nötskal. Kommer alltid på ideér eller vill sätta igång med saker mitt i natten. Ligger och klurar över hösten. Vet på ett ungefär vad jag inte vill göra,men kan fortfarande inte sätta fingret på vad det är jag vill göra. Jag vill lära mig nya saker,helst plugga och helst inte jobba så mycket som jag gör nu. Känns nästan bakåtsträvande att fortsätta jobba. Inte för att det är fel att jobba,men just nu vill jag utvecklas.

Kom på en sak nu när jag funderade som skulle vara kul atta göra. Men måste undersöka saken vidare innan jag vet om det är akuellt eller något för mig. Men känns som jag har något kul på gång!

Sleep tight my dears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0